Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Młodzieżowa [podręczny]
(1)
Autor
Franz Klemens
(1)
Korzeniewska Małgorzata
(1)
Korzeniewski Przemysław
(1)
Rosenberg Uwe (1970- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Rolnicy
(1)
Temat: czas
1601-1700
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Agricola :Wiek XVII: Trudne czasy dla chłopstwa / Uwe Rosenberg ; ilustracje i grafika Klemens Franz ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski i Małgorzata Korzeniewska. - Wrocław ; Niemcy : Lacerta, LookOut games ; copyright 2008. - 1 pudełko (wiele elementów) : karton, plastik, drewno, kolor ; 23x32x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 30 cm).
Przewidywany czas rozgrywki 30 minut x liczba graczy (krócej w wariancie rodzinnym).
Pełna zawartość gry w instrukcji.
W pudełku: 5 plansz graczy ; 3 plansze akcji ; 1 planszę dużych usprawnień ; 360 kart ; 96 pionków dla graczy (członkowie rodziny, stajnie, ogrodzenia) ; 138 drewnianych znaczników surowców ; 54 drewniane znaczniki zwierząt ; 1 znacznik pierwszego gracza ; 18 żetonów pól ; 24 żetony chat ; 15 żetonów domów ; 36 żetonów żywności ; 9 żetonów mnożenia ; 3 żetony gościa ; 1 arkusz punktacji (w formie notesu) ; woreczki strunowe ; instrukcja.
Każdy z graczy zaczyna z 7 kartami prac (z ponad 160 w sumie) oraz 7 kartami przedmiotów (z ponad 140), których może użyć w czasie gry, jeżeli odpowiadają one jego strategii. Dróg do zwycięstwa w grze jest mnóstwo - czasem zależnych od kart, czasem od tego co robią inni gracze. Olbrzymia liczba unikalnych kart powoduje, że każda gra wygląda inaczej. W swojej kolejce gracz może podjąć dwie akcje - jedną za siebie, jedną za małżonkę. Mogą to być przeróżne czynności, które robi się w gospodarstwie: zbieranie cegieł, drewna i kamienia, budowa ogrodzeń, itp. Możesz także zastanowić się nad posiadaniem dzieci aby szybciej wykonywać różne prace, jednak najpierw musisz powiekszyć dom. I oczywiście zastanowić się jak wyżywić potomstwo. W grze pojawia się bardzo wiele możliwości i dróg do zwycięstwa. Punktowana jest prawie każda działalność - zarówno rozwój rodziny i domu, jak i hodowla zwierząt czy uprawa zbóż i warzyw. Dodatkowo, Agricola świetnie skaluje się od 2 do 5 graczy, a nawet pozwala na rozegranie samodzielnej gry (także w formie "kampanii")!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 793/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej